Szanowni Państwo,

W związku z obecną sytuacją epidemiologiczną Kierownictwo CMU podjęło decyzję o ZAWIESZENIU DZIAŁALNOŚCI DO ODWOŁANIA w Centrum Medycznym UJASTEK następujących Działów:

  • Wszystkich Poradni POZ CM UJASTEK:
    - PL „Na Skarpie” (Kraków, os. Na Skarpie 64) - udzielane są tylko teleporady,
    - PL „Złota Jesień” (Kraków, os. Złota Jesień 15B) - udzielane są tylko teleporady,
    - PL „Kurdwanów” (Kraków, ul. Wysłouchów 13) - udzielane są tylko teleporady,
    - PL „Centralna” (Kraków, ul. Ujastek 3) - udzielane są tylko teleporady.
  • Wszystkich punktów pobrań materiałów do badań laboratoryjnych, także w Filiach
  • Pracowni: RTG, USG, MRI (Badania będą wykonywane tylko ze wskazań życiowych, na zlecenie lekarza)
  • Działu Fizjoterapii
  • Działu Profilaktycznej Medycyny Pracy
  • Działu Stomatologii
  • Poradni Chirurgicznej
  • Poradni Gruźlicy i Chorób Płuc
  • Poradni Rehabilitacyjnej
  • Poradni Dermatologicznej
  • Poradni Okulistycznej
  • Pracowni Endoskopii (Gastroskopie)
  • W Poradniach, które nie zostały wymienione powyżej, udzielane są tylko teleporady.

 

Osobista konsultacja w CMU jest ustalana indywidualnie, telefonicznie.

W pilnych sprawach prosimy o kontakt telefoniczny - nr tel. 12 683 38 44 i/lub e-mailowy: rejestracja-cm@ujastek.pl.

 

W przypadku zaplanowanej wizyty lub konieczności pilnej konsultacji w Poradni Położniczo-Ginekologicznej działającej w ramach Programu Koordynowanej Opieki nad Kobietą w Ciąży (KOC) – prosimy o kontakt telefoniczny 12 293 09 09 w godzinach pracy Poradni.

 

Do odwołania wprowadza się następujące zasady dot. korzystania usług medycznych z Poradni Centralnej:

  1. We wszystkich sprawach, prosimy o kontakt telefoniczny z rejestracją CM UJASTEK (tel. 12 683 38 44; e-mail: rejestracja-cm@ujastek.pl)
  2. W przypadku ustalonego terminu wizyty u specjalisty, prosimy Pacjentów o oczekiwanie na kontakt Pracownika Działu Obsługi Pacjenta, który zaproponuje zmianę terminu zaplanowanej wizyty.
  3. Pacjenci, którzy wymagają konsultacji lekarskiej zostaną umówieni na poradę lekarską przez telefon, podczas której konsultujący lekarz zdecyduje o konieczności osobistej wizyty w Poradni
  4. Zamówienie na leki, które Pacjent zażywa przewlekle można składać telefonicznie (12 683 38 44) lub mailowo (rejestracja-cm@ujastek.pl ). Kod umożliwiający zrealizowanie wystawionej e-recepty przekazywany będzie sms-em na podany numer telefonu lub drogą mailową/telefoniczną. Link do formularza: zamówienie i potwierdzenie odbioru recept na leki przyjmowane przewlekle dla Pacjentów POZ http://ujastek.grupaneomedic.pl/upload/upload/ambu_022_190114.pdf
  5. Podczas wizyty osobistej w Poradni zobowiązujemy do:
    • wypełnienia ankiety epidemiologicznej i przekazania jej pracownikowi Rejestracji lub lekarzowi, przed rozpoczęciem wizyty Link do ankiety: http://ujastek.grupaneomedic.pl/upload/upload/zalacznik_1_ankieta_wstepnej_kwalifikacji_1.pdf
    • dezynfekcji rąk (środki do dezynfekcji znajdują się w oznakowanych miejscach przy rejestracji oraz przy wejściu do pawilonu B);
    • zasłonięcia ust, nosa zgięciem ramiennym lub jednorazową chusteczką podczas kaszlu czy kichania;
    • utrzymania odległości ok. 2 metrów od personelu CMU oraz innych pacjentów;
    • zalecamy używanie maseczek chirurgicznych.

 

Oczekujemy współpracy i zrozumienia dla wprowadzonych zarządzeń. Dziękujemy za dostosowanie się do powyższych zasad zwiększających bezpieczeństwo naszych Pacjentów i Pracowników CMU